Veel gestelde vragen

Bestellen
Kan ik mij bestelling nog annuleren?
Na bestellen is het niet meer mogelijk een order te annuleren. Let op!  Een bestelling is pas afgerond als de betaling succesvol is geweest. Niet afgeronde bestellingen worden niet verwerkt. 

Na het bestellen gaat de order het verwerkingsproces in en is het niet mogelijk om een bestelling ongedaan te maken.


Ik woon in het buitenland. Kan ik ook via de webshop bestellen?

Wanneer je in Nederland  woont, dan kunt je gerust een order plaatsen. Wij zijn echter nog niet ingesteld op bestellingen uit andere landen. Heb je vragen, voel je dan niet bezwaard om een email te sturen naar info@ridotrouwringenstudio.nl


Kan ik veilig bestellen bij RIDO trouwringen online?

RIDO trouwringen online  zorgt ervoor dat de  gegevens veilig worden opgeslagen door het gebruik van Secure Socket Layers (SSL), een geavanceerd beveiligingssysteem voor internet, om je gegevens te beschermen. Om de veiligheid van het bestelproces te garanderen, worden alle gegevens - inclusief naam, adres en betaal gegevens - gecodeerd opgeslagen op een Secure Server. Zodoende zijn alle betaal- en adresgegevens beveiligd in het bestelsysteem van Desiree trouwringen online


Hoe gaat het bestel proces van RIDO trouwringen online?

 Bestellen bij RIDO trouwringen online gaat simpel en snel. 

Selecteer je producten 
Met de knop leg in winkelmandje voeg je een product toe. Voer de maat van de dames ring en heren ring in. Heb je de ring maat nog niet voer dan n.n.b. in en wij sturen je gratis een ringen maat bos om zodat je zelf de juiste maat kunt nemen.

Kies het letter type van de gravure. De voorbeelden staan op de trouwringen gravure pagina.
Heb je, je bedacht? Klik dan in het winkelmandje op wijzig/verwijder om een product te wijzigen of te verwijderen. 
Klaar met winkelen? Klik dan op bestelling afronden.

Voer je adresgegevens in en de gravure
In het scherm Uw gegevens kan je, je klantgegevens invullen. Je kunt hier ook de tekst opgeven die in de ringen gegraveerd moet worden.

Deze informatie gebruiken wij voor het verzenden van de factuur en om je op de hoogte te houden van de bestelling. Velden met een sterretje (*) zijn daarom verplicht om in te vullen. Klik hierna op Verder. 

Betalen Je kunt op de volgende manier betalen: 
* IDEAL

Bevestig je bestelling 
In deze stap krijg je een overzicht van de bestelgegevens. 
Klopt alles? Dan kan je de bestelling afronden met de knop Bestellen. 
Wilt je iets wijzigen? Klik dan op Wijzig bestelling en pas je bestelling aan.

Bevestiging
Nadat wij de bestelling hebben ontvangen, krijg je via e-mail een bevestiging van je bestelling. Hierin staat nogmaals een overzicht van alle bestelinformatie. 
Heb geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de bevestiging niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval, neem dan contact met onze Service Desk op. Controleer de bestelinformatie. Mocht iets niet juist zijn, neem dan contact met onze Service Desk op.

Na deze bevestiging, ontvang je een aparte bevestiging van de betaling.

Betalen

Kan ik direct geld overmaken naar RIDO Trouwringenstudio?

Nee dit is niet mogelijk, als een bestelling niet direct afgesloten wordt met een betaling wordt de bestelling automatisch door het systeem geannuleerd. Graag willen we je vragen de order opnieuw te plaatsen.

Indien je andere problemen hebt met betalen kan er contact worden opgenomen met info@ridotrouwringenstudio.nl

Wat is IDEAL?

Met iDEAL kan je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. Je rekent af in de vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Als internetbankierder kan je direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat je daarvoor apart hoeft aan te melden. 

De voordelen:
- iDEAL is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internetbankieren
- iDEAL wordt ondersteund door de grote Nederlandse banken
- Toegang tot internetbankieren van een van de deelnemende banken is voldoende om gebruik te kunnen maken van iDEAL
- Controle en overzicht op de betaling
- iDEAL is ontwikkeld door ABN AMRO, ING Bank, Postbank en Rabobank  

Ik gebruik Internet Explorer 9 en kan niet betalen met iDEAL. Wat nu?
Een standaard instelling van Internet Explorer 9 is dat er geen cookies van derden worden geaccepteerd. Uw betaling op RIDO-trouwringen-online.nl verloopt via een beveiligde verbinding met de betalingsintermediair Docdata, waar uw bank een derde partij is. Hierdoor blokkeert uw browser de iDEAL betaalwijze zodra u wordt doorgelinkt naar uw eigen bank.
Deze instelling kunt u eenvoudig wijzigen in het menu ‘Extra -> Internetopties -> Tabblad Privacy -> Button Advanced.’ Hier kunt u aanvinken dat u cookies van derden wilt accepteren. Na het opslaan van deze instelling dient u uw browser volledig af te sluiten en opnieuw op te starten. Dan pas worden de nieuwe instellingen geactiveerd.


Garantie

Heb ik garantie op mijn artikel?

Wij volgen de garantiebepalingen van Gettmann trouwringen de leverancier.


Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?
Alle trouwringen worden kostenloos verzonden

Kan ik een bestelling op een postbusadres laten bezorgen?
Een bestelling kan niet naar een postbus verzonden worden. Alle bestellingen worden aangetekend verzonden.


Ring maat


Hoe kan ik mijn ringmaat bepalen/ meten?
Wellicht hebben jullie al trouwringen aktie modellen gezien bij een juwelier en is jullie maat al genomen. Is dit nog niet het geval dan vink je bij de ring maat n.n.b. ( nog niet bekend). Wij sturen je dan geheel gratis een ringen bos toe met de maten 15 t/m 22 oplopend per halve maat.
Neem de maat van de ringvinger waar je de trouwring aan gaat dragen. Links of rechts scheelt bij de meeste mensen een halve tot hele maat. Let erop dat de pasring goed aansluit maar niet te strak zit. Meet de maat voor de zekerheid een keer 's ochtends en een keer 's avonds